2016. február 10., szerda

Bemutatkozás

Szép jó napot minden kedves olvasónak!

A nevem Halász Astrid. Sárkány/Ladynoir fan. Nagyon szeretek olvasni, jó sorozatokat nézni, fanficeket írni, rajzolni. Kedvenc szereplőm a Miraculous-ból Fekete Macska, és ez a gifeken lehet hogy kicsit meg fog látszódni :) Úgyhogy próbaszerencse módjára megpróbálkozok egy fanfictiont írni, aztán majd meglátom, mennyire sikeres a sztorim. Ha valaki nem ismerné, itt van az előzetes. Amúgy meg kábé ennyit kell tudni:
Marinette úgy néz ki, mint egy átlagos gimis lány, de távolról sem az. Valójában Marinette kettős életet él - amikor éppen nem titkos szerelméről, Adrienről álmodozik, ő Katicabogár, a szuperhős. Marinette-nek fogalma sincs arról, hogy Adriennek is van egy titkos szuperhős-énje, a Fekete Macska. Egymás valódi énjéről nem tudva, a függetlenségét foggal-körömmel védelmező Katicabogár és az elbizakodott Fekete Macska saját küldetéseik során állandóan egymásba ütköznek. (Disney hivatalos oldaláról)
Pár infó Marinette/Katicabogárról:
Az alsós gimnazista Marinette mindig az élet napos oldalát nézi, és imád segíteni másoknak abban, hogy megoldják problémáikat. A kirobbanó és élettel teli lány szokást csinál abból, hogy előbb cselekszik és csak utána beszél! Az általában magabiztos Marinette összes bátorsága az inába száll, amikor titkos szerelmével, Adriennel találkozik - ilyen szuperhős-alteregójával, Katicabogárral sosem történne meg. (Disney hivatalos oldaláról)
Katicabogár
Adrien/Fekete Macskáról:
Adrien, egy gazdag üzletember fia kamerák kereszttüzében nőtt fel, ugyanis ő apja híres divatmárkájának modellje. Egy átlagos életről álmodik, ám szabadságát hírneve korlátok közé szorítja. Csak akkor igazán szabad, amikor Fekete Macska bőrébe bújhat. Mások Adrienben a tökéletes srácot látják, de Marinette szerint sokkal több ő, mint csak egy jóképű fiú. (Disney hivatalos oldaláról)
Fekete Macska

Meg az OC-mről, Astridról:
Főszereplőm a családjával Magyarországról költözött Párizsba, ahol a szülei egy divattervezősuliba iratják be. Egy osztályba kerül legjobb barátnőjével, Anitával, aki félig magyar, félig francia származású. Nemsokára megismeri a többi osztálytársát, köztük először Marinette-et és Alya-t. Nemsokára rájön, hogy a születésnapjára kapott nyaklánc nem csak egy normális ékszer, és hirtelen a bűnüldözés világában találja magát...
Tizennégy éves, szőke hajú és kék szemű lány. Idegenekkel szemben visszahúzódó, viszont a barátai elől nem sok titka van. Ha valaki bántalmazza őt vagy a szeretteit, erősen visszavág. Mindenhez van hozzáfűznivalója.

Egyelőre legyen elég ennyi. Lesz valamikor egy prológus, meg egy olyan cikk, ahol Astrid szuperhősénjét/kwamiját fogom elemezni. Ha tetszett ez a kis bemutatkozás, és érdekel maga a sztori, iratkozz fel!

És még mindenféle előtt egy kérdés: Astrid kiderítse majd Fekete Macska és Katica valós kilétét vagy ne? Komiba a választ! Előre is köszike!

Na a viszont írásra!

12 megjegyzés:

  1. Wáá,ezt nem hiszem el. Az első ilyen blog amit találtam. Klassz. Már várom. Gyorsan hozd azt a részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, megpróbálok sietni :)
      El se hinnéd milyen boldog voltam, amikor megláttam a kommentjeid! Engem az ilyen igencsak feldob.
      Amúgy a rész 3/5-e meg van írva, csak még aztán le is kell gépelnem.
      Köszi a biztatást!

      Törlés
    2. Szia! Szerintem kideríthetné a valós kilétüket :)
      UI.: Sok sikert az íráshoz!

      Törlés
  2. Ja és ha úgy jön ki,akkor ki is derítheted.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó. Én is belekeztem egy ilyen kis történetbe most 9.-én.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól hangzik, kedves Astrid Halász! Nem ismerem a történetet, de szereztél egy olvasót! :D
    (szerintem is jobban kijönne úgy, ha a karaktered kiderítené a dolgokat)

    VálaszTörlés
  7. Úú mikor megláttam hogy te is imádod a Miraculoust ugráltam örömömben.Nekem is Fekete Macska a kedvenc szereplőm.
    Várom a részeket.
    Én is támgatom hogy a karaktered derítse ki a dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az én kedvencem is Fekete Macska :)) és nekem is tetszik amit írsz ,kíváncsian várom! amúgymeg szerintem derítse ki *-*

      Törlés
  8. A prológus szerintem csütörtökre vagy szerdára fenn lesz ha minden jól megy.
    Ha már mindenki támogatja, akkor ki fogja :)

    VálaszTörlés
  9. Tedd fel wattpadre is légyszi (amúgy naon klassz!) :D ;D XD =D

    VálaszTörlés